Alles voor de grootkeuken. Van professionals voor professionals.
 
Vragen? T: 079 - 345 15 44

FAQ (Veel gestelde vragen): Account aanmaken

Heeft u vragen over het aanmaken van een account? U vindt hier antwoord op de meest gestelde vragen.



IK BEN AL KLANT BIJ BOUTER, MOET IK DAN TOCH EEN ACCOUNT AANMAKEN?

Om er zeker van te zijn dat de aanvrager daadwerkelijk de klant is dient u voor het verkrijgen van inloggegevens het formulier in te vullen. Bouter zal uw gegevens vervolgens koppelen aan uw gegevens ... Lees verder

HOE MAAK IK EEN ACCOUNT AAN?

Door rechts bovenaan op deze website te klikken op ‘Account aanmaken’ kunt u een account aanmaken door de gevraagde gegevens in te voeren. Nadat uw gegevens zijn ontvangen worden deze beoo... Lees verder

WAAROM BEOORDELEN JULLIE MIJN AANVRAAG?

Bouter B.V. levert aan de zakelijke markt. Om die reden wordt o.a. gevraagd om uw KVK-nummer en uw BTW-nummer. Wij controleren deze gegevens om na te gaan of dit juiste gegevens zijn. Mochten er naar... Lees verder

WORDEN MIJN GEGEVENS AAN DERDEN VERSTREKT?

Uw accountgegevens worden niet aan derden verstrekt. Bouter B.V. gebruikt uw gegevens alleen om u als klant in te schrijven in haar systeem en om eventuele bestellingen of aanvragen te verwerken. Als ... Lees verder

KAN IK MIJN ACCOUNT OPZEGGEN?

U kunt uw account bij Bouter ten aller tijden opzeggen. Dit doet u door een email te sturen naar info@bouter.nl, vermeldt u in deze mail alstublieft uw NAW gegevens en de reden waarom u wilt opzeggen.... Lees verder

  

Staat uw vraag er niet tussen?
Stel een vraag
‹ Terug
Webshop sitemap
Laatste update: 2018-11-18 08:36:18 | Ontwerp en realisatie: Flaire - Design & Development
Copyright 2018 © Bouter webshop. Privacy | Disclaimer | Algemene voorwaarden